Tradicionālo investīciju piesaistes alternatīvas

Ja ir pienācis brīdis, kad jaunie uzņēmumi dīgst kā sēnes pēc lietus, nebrīnies, ka kapitāla piesaistei jāvelta vairāk uzmanības un laika un jāizmanto īpaši daudz izdomas un radošas pieejas. Jaunajam uzņēmumam, protams, vispirms ir jāinvestē idejā un pārliecībā, kā arī jāmāk izcelt produkta vai pakalpojuma galvenās priekšrocības. Neapšaubāmi, ja līdzīga produkcija jau eksistē tirgū, ir jāpieliek vairāk pūļu pamatidejas izklāstā. Faktiski vairāk par ideālu nostādni arī nav vajadzīgs, lai iegūtu investoru atbalstu. Investoriem, ja tā var teikt, „patīk”, ja produkts vai pakalpojums paredzēts plašai tirgus auditorijai, un Tev kā jaunam uzņēmējam izdodas pierādīt, ka tas „darbosies” paredzētajam mērķim. Gudrs investors var piedāvāt savus pakalpojumus produkta mārketinga stratēģiju un izpētes jomā, kas nodrošinās vēl labākus rezultātus. Bet vispirms Tev jāizstrādā rāmis, ko var piedāvāt investoriem.

 
Ir visdažādākie veidi, kā jauns uzņēmums meklē finanšu atbalsta instrumentus, taču bieži pirmā doma ir palīdzība kredītu veidā bankās vai nebanku kredītiestādēs, valsts vai Eiropas atbalsts, un tikai pēc tam – privātu investoru ieguldījums. Un tieši privātie ieguldījumi paver vēl nebijušu iespēju perspektīvu. Ja bankām jāatmaksā kredīti, stipendijas pieejamas ierobežotā daudzumā, arī to noteikumi ir ļoti specifiski, kā dēļ jāpiesaista zinošs rakstītājs, kurš jau sastapies ar šo investīciju piesaistes veidu, izprotot grantu piešķiršanas nosacījumus, tad privātā kapitāla ieguldītāju „sortiments” līdz ar tehnoloģiju attīstību ir pieejams plašā un daudzveidīgā izvēlē. Es lietoju šos terminus tādēļ, ka Tava ideja ir jāpārdod un jānopērk ieguldītāja uzticēšanās tai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *